Jelenlegi hely

# mutiholdolgozol - Hozd a gyereked a munkába!

A #mutiholdolgozol célja hogy a tavaszi szünet első munkanapján, április 18-án, minél többen vigyék be magukkal munkahelyükre gyermekeiket, így betekintést adva a számukra titokzatos világba.

Vállalati összefogás a munka-magánélet egyensúlyáért

Elindult a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom országos kampánya, a #Mutiholdolgozol. A BT (British Telecommunications) által kezdeményezett #mutiholdolgozol kampány célja, hogy a (dolgozó) szülők közül, a tavaszi szünet első munkanapján, április 18-án minél többen  magukkal vigyék gyermeküket munkahelyükre, így betekintést adva a  számukra titokzatos világba.

A kezdeményezéshez - melynek célja az élmény és az ismeretterjesztés mellett a vállalatok családbarát mentalitásának erősítése is - egy nap alatt már hat vállalat csatlakozott.

Ujvári Enikő, a Három Királyfi, Három Királylány Mozgalom alelnöke elmondta: „Az idén 10 éves Három Királyfi Három Királylány Mozgalom a családokért, a vágyott gyermekekért dolgozva kezdetektől hisz a pozitív szemléletformálás fontosságában és a  közösségépítésben. Ezért örömmel karoltuk fel a BT által kezdeményezett Mutiholdolgozol programot. A felhívásba bekapcsolódó vállalatoknak segítséget nyújtunk a nagy napra való felkészülésben gyakorlatok, szervezési tippek, kommunikációs anyagok megosztásával. Reméljük, az idén első alkalommal megrendezendő akció hagyományteremtő lesz, és jövőre még több cég, szülő és gyermek készül majd a nagy Mutiholdolgozol Napra."

Szabó Zoltán, a BT (British Telecommunications) ügyvezető igazgatója kiemelte: “Az Év Családbarát Nagyvállalata díj háromszoros győzteseként és Családbarát Mentor vállalatként fontos számunkra, hogy a családbarát felfogás minél több cégben erősödhessen. A programra nemcsak gyermekes kollégáinkat várjuk, szeretnénk  minden munkatársunk felé közvetíteni a munka-magánélet egyensúlyának fontosságát."

Mutiholdolgozol Nap

A gyermeknek szervezett kreatív programokkal színesített napot minden vállalat saját maga állítja össze, a Három Királyfi Három Királylány Mozgalom javaslataira építve. A céges tervek között skype konferencia, nemzetközi játékok, valamint biztonságos internetezést, pénzügyi tudatosságot, IT technológiák megismerését célzó játékok is szerepelnek majd.

A nagyobb, iskolás gyerekek jó példát kaphatnak az idegen nyelv gyakorlati hasznosítására egy multinacionális környezetben, illetve számos barátság is szővődött már családi rendezvényeken a gyerekek között - mondta el Handó Anett, a Celanese Hungary Accounting Excellence menedzsere.

Rózsa Katinka, a HR ingatlan.com HR-vezetője szerint a cég is sokat nyerhet egy-egy ilyen nappal, mert értéket teremt a társadalomban, segíti az új generáció stabil fejlődését, emellett pedig a munkavállalókban növeli a munkahely iránti elköteleződését is.

A MetLife számára kiemelt fontosságú a családbarát munkahelyi környezet megteremtése és a kollégák támogatása a munka és magánélet összehangolásában. “Nemcsak rugalmas a munkavégzés  lehetőségét adjuk, de babaszobánk lehetővé teszi, hogy a szülő munkába hozza gyermekét”, mondta Németh Brigitta, a vállalat marketing menedzsere.

A gyerekek nagy része nem ismeri szülei munkahelyét és nem látnak bele napjukba. A gyermekes nap nagyszerű alkalom arra, hogy megismerkedjenek szüleik munkahelyi közegével, megértsék, hogy mivel foglalkoznak a szülők nap mint nap. Ez jelentősen hozzájárulhat a gyerekek jövőképének formáláshoz és a családi kötelékek erősítéséhez.

“Ez egy remek kezdeményezés, mert a gyerekek jelenléte nemcsak a munkahelyi légkört pezsdíti fel, hanem nekik is maradandó élményt jelent a környezet megismerése, hiszen a legtöbben példaképként tekintenek a szüleikre. Találkozhatnak a munkatársakkal, akikről már sokat hallottak, és úgy érezhetik, még inkább részeseivé válnak szüleik mindennapjainak. Szívesen csatlakozunk a kampányhoz,

mert úgy gondoljuk, hogy igazán kiemelkedő szakmai teljesítményt csak az az ember tud nyújtani, akinek kiegyensúlyozottak a munkahelyi és családi körülményei is.

Ebben fontos szerep jut a munka és magánélet egyensúlyának, amelyet most a munkahelyen belül is támogatni tudunk” - foglalta össze az akció lényegét Kulcsár Géza a Philip Morris Hungary People & Culture vezetője.

A Három Királyfi Három Királylány Mozgalmat Kopp Mária indította el éppen 10 évvel ezelőtt, azzal a céllal, hogy a fiatalok családdal és gyermekekkel kapcsolatos álmaik megvalósításának legyen egy támogató szervezete Magyarországon. Az utóbbi egy évtized szemléletformáló és közösségépítő munkájának ma már több száz családbarát vállalat vált részesévé, és rajtuk keresztül sok 10 ezer munkavállaló érezheti otthonosabban magát munkahelyén.

További információ a programról és az eseményről

További információ a csatlakozó cégek számára:
Ujvári Enikő +3630 171 63 65; ujvari.eniko@haromkiralyfi.hu

- Budapestimami -

Partnereink